سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

فرشته ای در سال نود

1391/1/1 3:45
نویسنده : نرسج
1,356 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم سال 90 شمسی داره تموم میشه , 5 ساعت و 14 دقیقه به پایان سال مونده 

امسال یکی از بهترین سالهای عمرمون بود چون خدا تو را به ما داد

فرشته کوچولو  تو امسال خونه ما را نور باران کردی و با قدمت زندگی ما را دگرگون کردی

الان با بابا رفتی بیرون 

اولین باره که با بابا تنها رفتی بیرون الان حدود 4 ساعت که رفتین و کلی دلتنگتونم , خدا کنه زود برگردین

دیروز با هم رفته بودیم جشن نوروز کودکان

ن

خیلی بهت خوش گذشت و کلی هیجان زده بودی همه دورمون جمع می شدن و شما را نیگاه می کردن

عزیز مامان امیدوارم سال خوبی را شروع کنی و همیشه و همیشه ما سه تا باهم خوش و خرم و در سلامتی و نعمت باشیم

روزی هزاران بار خدا را به خاطر وجودت شکر می کنم 

دوست دارم فرشته ی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بابای ملیسا
1 فروردین 91 8:22
از خدا پرسید : اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ، آرزو کردن چه سود دارد ؟خداوند خندید و گفت : شاید در سرنوشت نوشته باشم : هر چه آرزو کرد . ضمن تبریک سال نو خوشحال میشم از وبلاگ ملیسا با موضوعیت اولین عید ملیسا دیدن کنید و خوشحالتر اینکه عیذ د ملییسا رو با نظرات قشنگتوت سبز تر و زیبا تر کنید .
مریم مامان پندار
3 فروردین 91 0:12
سلام سال نو مبارک سفره تون رو هم تو ی نی نی سایت دیدم سال خوب یداشته باشین کنار ساینا
سمیرا مامان آنیتا
3 فروردین 91 16:35
اولین عیدت مبارک ساینا خانوم خوشگل ایشالا که سال جدید به تمام آرزوهاتون برسید
روشا
4 فروردین 91 17:30
سلام نرگس جون یادم نمیاد دقیقا آخرین بار کی به ساینای شما سر زدم فقط یادمه سه ماهش بود...حسابی دلم براش تنگ شده بود دیشب نتونستم تو وبلاگا پیداش کنم امروز جایی که نظر داده بودی پیداش کردم...خیلی خوشحال شدم...ماشالا خانمی شده....ساینای ما الان پنج ماهشه حسابی منو مشغول خودش کرده وروجک... آرزو میکنم سال خوب و پر از برکت و شادمانی و سلامتی داشته باشی
مامان ني ني ناز
5 فروردین 91 8:19
ساينا جونم عيدت مبارك عزيزم