سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

7امین روز از سال جدید

1391/1/7 12:43
نویسنده : نرسج
1,291 بازدید
اشتراک گذاری

قربون شما بشم من 

سلام علیکم مامان جونی

جونم واست بگه که شما می ری تو روروئک و حسابی بدو بدو می کنی و ذوق می کنی و جیغ می زنی منم هر روز خونه را تی و جارو می کنم که شما راحت باشی

سال نو و شروعش خیلی زیبا بود و با هم قران خوندیم و دعا کردیم و یه ذره چون مامان بزرگا و بابا بزگا نبودن با هم ناراحت شدیم اما بعدش کلی با بابا جون و دوستامون رقصیدیم و شما این روزا همش عیدی می گیری و کلی کادو 

a

راستی یادته سه ماهت بود بهت غذا دادم اون موقع واسه دو روز هیچی نخوردی و منم دیگه بهت فقط شیر دادم اما الان دو روزه که داری غذا می خوری 

واست فرنی درست کردم و با علاقه می خوری و تا قاشق می بینی دهنت را باز می کنی و بعدش هم آب می خوری 

این اولین باره که آب می خوری و حسابی لذت می بری

فردا می خوام واست حریره بادوم درست کنم 

 

دخترم امیدوارم سال خوبی داشته باشی و سالم و سلامت باشی در همه لحظات 

دوست دارم عسل گلی

s

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ترمه
7 فروردین 91 16:13
salam be ein khoshgel khanom va maman o babayeh mehrabonesh از پیام زیباتون ممنونم انشاا سال خوبی برای همگیتون باشه سلامت باشید و پر از عشق
مامان ایلیا قند عسل
10 فروردین 91 1:04
ساینا خوشگله عیدت مبارک باشه عزیزم ایلیا هم شروع به خوردن غذای کمکی کرده فرنی حریره بادام می خوره . امیدوارم سال خوبی داشته باشی عسلم
مامان دینا جون
19 فروردین 91 17:56
ساینا جون سال نو مبارک عزیزم.