سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

عسل گلی

1391/1/10 12:16
نویسنده : نرسج
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

عشق زیبای مامان

جونم واست بگه 2 روز پیش من و شما و خاله مینا با هم رفتیم خرید و کلی خوش گذروندیم قبلش بابایی زنگ زده بود و از ما خواسته بود که کلید را بزاریم تو گلدون 

جونم واست بگه ما برگشتیم و بابا جونی بادش رفته بود کلید را بزارخ سر جاش

شما هم تو ماشین شیر خوردی و کلی بازی کردی و رفتی بغل مینا جون و واسه خودت دست و پا می زدی و یه دفعه شروع کردی پوپو کردن 

به مینا گفتم شما را بده به من اما گفت وایسا کارش را بکنه بعدش عوض کنیم 

بلهههههههههههه بعد 5 دقیقه شما حسابی لم دادی به خاله و یه لبخند دلنشین رو لبت بود 

منم تو را گرفتم تا عوض کنم 

بلههههههههه مامان شما پس داده بودی و از گردن تا ناف خاله مینا گل گلی شده بود 

قربونت برم من که همش لبخند می زدی

حسابی خندیدیم

ش

فدای چشات بشم من این روزا حسابی شیطونی می کنی و از ته دل همش قهقهه می زنی و می خندی

وقت غذا خوردن اینقده ذوق می کنی که حساب نداره 

دوست دارررررررررررررررررررررررررررررم ساینا 

س

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سمیرا مامان آنیتا
10 فروردین 91 13:44
عیدت مبارک ساینا جونم اون قضیه پس دادن خیلی بامزه بود .. برای منم بارها پیش اومده
مامان ساینا
13 فروردین 91 11:26
سلام ساینا خانوم. ماشاله حسابی بزرگ شدی غذا هم که می خوری. نوش جونت
سارا(مامان شهیار)
13 فروردین 91 20:14
سلام....اتفاقی وبلاگتون رودیدم.ماشاا... چه قند عسلی.خیلی دخملتون نازه....من عاشق دخملاااااام. مخصوصا اینقده خوشمزه بااااشه. اگه اجازه بدین با افتخار لینکتون میکنم.
مامان آريا
15 فروردین 91 15:21
عيدتون مبارك گلم خوب تقصير خاله مينا خودش بود كه به دخترمون گفت راحت باشه
مریم مامان پندار
16 فروردین 91 17:18
عزیزم خیلی بامزه بود به قول بابای پندار خاله مینا رو متبرک کردی از وجود نازنینت
مامان ابوالفضل
20 فروردین 91 15:44
سلام سلام سلام به ساینا جون و مامانی سال نو مبارک چه کارهایی کردی دخمل!!!
مریم مامان پندار
26 فروردین 91 11:20
سلام عشق خاله ساینا جونم خوبه؟ محکم ببوسش من چند روز خونه نبودم گفتم نکنه بسته شما رسیده باشه و من نباشم خبر نداری رسیده یا نه عزیزم؟
مامان آريا
26 فروردین 91 11:37
$$$$$$$______$$$$$$$ __$$______$$$__$$$_____$$ _$$_________$$_$$________$ _$___________$$$_________$ _$__________$$_$$________$ _$$_________$$$$$_______$$ __$$_________$$$_______$$ ____$$________$_______$$ _____$$$_____________$$ _______$$__________$$ __________________$$ _________________$$ ________________$$ _______________$$ _______________$$ _______________$$$__$$ ________________$$_$$$ ________________$$$$$$ _________________$$$$$$ ______________$$$$$$$$$$