سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

روزها زود می گذرد...

1391/1/28 13:17
نویسنده : نرسج
914 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان سلام 

قربون شما برم من , منو ببخش که این همه دیر به دیر میام و آپدیت می کنم اینجا را , گل گل مامان یه عالمه خبر دارم واست

اول این که نی نی خاله کژال به دنیا اومد و اسمش دانیال و خیلی ناز و خوشگل 

دوم این که این روزا با هر حرکت ما می خندی و غش می کنی از خنده

شما تازگیها وقت خواب می گی ام ام و همش تو بازی هات با خودت حرف می زنی و وقت خنده خخخخخ می گی 

6 ماهگی هم گذروندی و فکر کنم کم کم وقت دندون در آوردن رسیده

مامااااااااااااان داشت یادم می رفت از دو هفته پیش شما می غلتی روی زمین و ما هم هر دفعه کلی ذوق می کنیم 

هدف را پیدا می کنی به طرفش میغلطی

 

 

وای ماماااااان همش تو خواب غلت می زنی و من همش میام و بر عکست می کنم و اما فکر کنم دوست داری روی پهلو بخوابی

عاشق آناناسی و از سیب زیاد خوشت نمیاد

وقتی هم از چیزی خوشت نیاد عق می زنی و تو چشام می خندی

ساینا گلی روزا داره می گذره و هر روز بیشتر از دیروز عاشقت می شم

دوست دارم دخترم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آتین
28 فروردین 91 13:42
ای جاااااااان چه تپلی و ناز نازیه این ساینا جوووووووون خیلی بانمکه خدا حفظش کنه
مامان شیدا
28 فروردین 91 13:48
سلام وبلاگ قشنگی دارید . خوشحال می شم شمارو لینک کنم . اگه دوست داشتید به وبلاگ شیدا جون سر بزنید و براش یادگاری بنویسید .
فاطمه (مامان آیلین)
28 فروردین 91 17:34
ای جونم خاله ... تپلی ... خوردنی ... قشنگ ...ملوس ... اونجا اسفند پیدا میشه ؟ تو رو خدا واسش دود کنین از طرف من صد تا ببوسینش ... هزار ماشالا
مامان ابوالفضل
28 فروردین 91 18:55
سلامممممممممممممممم ای جانم چه عسلی شده این ساینا خانومه ما فداش شم بوسسسسسسسسسس
پریسا
28 فروردین 91 20:03
جونم تپل خاله ماشالا ماشالا الهی زنده باشی عسیسم
مامان تارا
29 فروردین 91 9:03
سلام وااااااي اين هلو رو جاي من گاز بزن توروخدا مياي با دخملي من دوست بشي ساينا تپلي خوشگل خاله؟
مامان ساینا
29 فروردین 91 16:53
سلام خانوم گلی. نی نی خاله کژال مبارک. چه عکسهای خوشگلی .. سوار روروئک به شما خوش می گذره
مامان روژین
29 فروردین 91 19:14
من عاشق تیپ دخترتم واقعا مامان خوش سلیقه ای هستی خدا حقظش کنه
مریم مامان پندار
30 فروردین 91 9:06
ساینا عشق منه خیل یدوسش دارم نرگس جونم برا دخترم اسفند دود کن . هزار بار بجای من ببوسش
بابای مهرسا
30 فروردین 91 13:54
سلام به دختر ناز وخوشکل واقعا هزار ماشالله داری امیدوارم همیشه در کنارهم شاد باشید
مامان آريا
2 اردیبهشت 91 13:17
جيگره دخمله توپوليمو برم من كه روز به روز خوشگل تر و خانوم تر مي شي عزيزم