سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

خانم خانما

1391/2/3 12:45
نویسنده : نرسج
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

تپل خوشگل مامااااااااااان

علیک سلام

اومدم واست بگم که دیروز با بابا جونی رفتیم کاسکو واسه پاسپورت عکس بگیریم 

منتظر بودیم عکسا آماده بشه و رفتیم واسه خودمون تو فروشگاه بگردیم که شما یه دفعه ذوق زده شدی و خودت را انداختی رو یه عروسک بزرگ 

بله آقا خرسه حالا خونه ماست و شما همش نیگاش می کنی و ذوق می کنی

 

مامان واسمون دعا کن از خدا بخواه کارامون درست شه که بریم ایران

خیلی دلم هوای خونه را کرده
زندگی مامان با هم رفتیم خونه خاله کژال و دانیل را دوباره دیدم و واااای خیلی نازه ه ه ه ....

اینم عکس شما با آقا دنیل

 

 

گل زندگی چند شب همش بی قراری و یه کوچولو هم تب کردی فکر کنم داری کم کم مروارید ریزونی را شروع می کنی (دندون در میاری)

قربونت بره مامان تحمل کن عزیزم 

دوست دارم خانم خانمااااا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

پریسا مامان ساینا
4 اردیبهشت 91 12:31
بخورمت تپل خاله عسل خاله ایشالله کارتون درست شه بیاید ایران واقعا حق داری دلت واسه سرزمین مادری تنگ بشه من که واسه همین دلتنگی هاست که نمیتونم مهاجرت کنم هرچند که اینجا دیگه جای موندن نیست
مامان ابوالفضل
4 اردیبهشت 91 21:16
سلاممممممممممممم وای چه خرس نازی خوش به حال آقا خرسه که ساینا جون صاحبشه معلومه خانومی از الان خوش سلیقست ایشاالله کاراتون درست بشه
مامان ساینا
5 اردیبهشت 91 11:10
وای خاله جون چقدر ناز شدی شما. آخه این خرسه که از شما بزرگتره عزیزم. دوست داری بغلت کنه نه. چه نی نی خوشگلی. نرگس جون این دختر ماهت رو از طرف من حسابی ببوس. خیلی نازه ماشاله
مامان بنیتا
5 اردیبهشت 91 23:47
سلام چه دختر ناز و خوشگلی دارین خدا بهتون ببخشه خوشحال میشم پیش ما هم بیاین
مامان دینا جون
8 اردیبهشت 91 14:18
انشالا کارتون درست میشه و زودی میاین ایران.مرواریدای خوشگل خانوم هم مبارک.