سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

دندون کوچولو

1391/2/29 3:52
نویسنده : نرسج
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

زندگیم سلام

دندون کوچولو مبارک عزیزم بلاخره مروارید ها خودشون را نشون دادن و دیروز کلا دستم تو دهنت بود و لمسش می کردم و کلی میخندیدم  

وااااااااااااااااااای چقده ذوق کردیم من و بابا

 

خانمی دیروز واسه اولین بار با تلاش خودت از روی سینه بلند شدی و نشستی و بابا فقط واست دست می زد و می بوسیدت و تو هم فقط تلاش می کردی و همراه بابا دست بزنی اما دستات از هم رد می شد و هر سه تا می خندیدیم

 

بابا واسه تو حیاط یه استخر کوچولو واست گرفته که ظهر ها بری توش 

وای که فقط ذوق می کنی و جدی دست و پا می زنی

یه خبر دیگه اینکه انگشت کوچیکه پا مامان شکست خیلی درد داشت اما خدا را شکر الان بهترم

هول شما بودم که برم لباس بیارم واست پام گیر کرد به در و واااااااااااااااااااااااااااااااااای ترقی انگشتم شکست 

تو بیمارستان اشک می ریختم و نگرانت بودم که حالا چی می شه خدا را شکر که می تونم راه برم فقط نباید روی پای راستم فشار بیارم 

دوست دارم عسلی یه دنیا 

از الان در تدارک آش دندونی هستم 

وقتی آماده شد عکساش را واست می زارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
29 اردیبهشت 91 13:59
سلام سلام سلام وای چه عکس بانمکی گرفتی از دخملی آفرین به مامان با ذوقهنـــــــــــرمند دندونت مبارک خانومی استخر خوشملت هم مبارک خانومی شدی برای خودت ساینا جون
فاطمه (مامان آیلین)
30 اردیبهشت 91 14:32
واااااااااااااااااای چقدر اون عکسش با مسواک بامزس دلم میخواد گازش بگیرم
مامان ساینا
30 اردیبهشت 91 22:13
مروارید کوچولو مبارک ساینا جون. خدا بد نده نرگس جون. انشاله زودتر خوب بشی.