سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

هشت ماه و نیم گذشت

1391/3/27 10:25
نویسنده : نرسج
1,133 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااای مامانی از دستم دلخور نشو که این همه دیر اومدم که سایت را اپدیت کنم 

خیلی تو تدارک ایران رفتم افتاده بودم که یه دفعه همه چی بهم ریخت

نمیدونم شاید مصلحت خدا بوده

دلم واسه خونه یه ذره شده اما ...

از غر زدن بگذرم و بگم که شما الان عین نی نی های تو کارتون دو تا دندون داری که با خندیدن و یا حرف زدن می بینمش و غش و ضعف میرم

وای مامان شما الان خودت می شینی و دوباره شینه خیز می ری و دوباره می شینی

یه هفته می شه که می خوای سر پا وایسی و زودی می خوری زمین و من را نگاه میکنی و دوباره تلاش می کنی

امروز به کمک جعبه پنپرز بلند شدی و دیگه نمیتونستی بشینی و منو نگا کردی و اولش خندیدی اما بعدش وااااااااااااای گریه کردی منو ببخش اما نمی تونستم جلوو خنده هام را بگیرم

خوب دختر و قتی نمیشه باید تلاش کنی

وقتی می گی مامان همه بند بند وجودم می لرزه و اشک تو چشام جمع می شه 

وقتی میگی بابا , بابایی دیوونه می شه همش عین دیوونه ها نیگات می کنه اگه تو صد دفعه بگی بابا اون هزار بار می گه جان بابا

عاشق کتاب هستی و بادقت کتاب را سرو ته می گیری و ورق میزنی و آواز می خونی

وااااااااای مامان کلی آواز می خونی و همه خونه را با صداهات پر می کنی و هر جا من برم تو هم میایی و پایین پای من بازی می کنی

همش با هم میریم استخر و تو عاشق آب هستی

دخترم کلی خواستنی تر از قبل شدی و من هر روز عاشقتر از یه ساعت پیش می شم

دوست دارم مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ساینا
27 خرداد 91 10:51
ای جانم عسلم. چقدر شما خوشگل شدی خانوم.
استخرم که می ری خاله جون. خوش بگذره.
ماشاله هزار ماشاله. چقدر شما ناز و بانمکی و خوردنی هستی عزیرم.
نرگس جون حتما قسمت نبوده بیای. انشاله درست می شه


ایشاال...
امیدوارم
مامان ابوالفضل
29 خرداد 91 14:00
سلامممممممممممممم ای جان خاله چقدر ماشاالله بزرگ شدی و تواناتر از قبل چه عکسهای نانازی ای ایشاالله اگه قسمت بود یه سفر به ایران میای و دل همه ی طرفداراتو می بری
توتم
29 خرداد 91 15:45
سلام بعد از یه عمر. چقدر خواستنی شده ساینای تپلکمون. من اصلا فکر نکرده بودم که می شه نی نی انقدری رو تو استخر انداخت. آخه ملودی طفلی هم عاشق آبه ولی ما فقط تو استخر بادی خودش می ذاریمش. باید حتما یه دونه از اینا واسش پیدا کنم و تنهایی بزارمش تو آب. ایشالا به زودی بتونی بیای ایران و بهتون خوش بگذره
آرام
31 خرداد 91 1:24
وای عزیز دلم روز به روز نازتر میشی ماشاا...
مامان ساینای عزیزم خدا براتون حفظش کنه . من هنوز نی نی ندارم وقتی فرشته کوچولوتون رو میبینم کلی لذذذذذذت میبرم


مرسی عزیز دلم
ایشاال... شما هم نی نی دار میشی و کلی لذت می بری گل خانمی
مامان آريا
5 تیر 91 8:52
اي قربونت برم من كه اينقدر جيگر و خواستني تر شدي هر روز ماه تر از ديروز مي شي