سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

سفر

1391/4/19 14:47
نویسنده : نرسج
940 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم

کمتر از 12 ساعت مونده که بریم فرودگاه که پرواز کنیم به سمت خونه

هنوز باورم نمیشه و کلی هیجان دارم

تازه از اینم هیجان انگیز تر اینه که مامان دوباره نی نی داره تو شیمکش 

به به شما صاحب خواهر یا برادر میشی

این روزا واسه مامانی دست می زنی و با آهنگها می رقصی  و دور خودت می چرخی  و کلی میخندی 

وای مامانی وقتی به چیزی که نباید دست می زنی و بهت می گم سایناااااااااا  هول میشی و وسیله را میگیری پشتت

مامانی واکسن نه ماهگی هم زدیم و من داشتم از ترس می مردم که در کمال تعجب شما خندیدی و هیچ واکنش دیگه ای هم نداشتی و تب هم نکردی

دیوونتم عسل خانم

تا چند روز دیگه خاله و عمو و عمه و مامان بزرگا و بابا بزرگا را از نزدیک می بینی

دوست دارم پرنسس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان ساینا
19 تیر 91 17:06
نی نی جدید مبارک باشه خانومی. انشاله به سلامتی. به خونه خوش اومدین.
مریم مامان پندار
21 تیر 91 15:18
سلام عزیز داری میای ایران؟ تو دلت باز نی نی داری ؟ مبارکه عزیز ساینا رو ببوس راستی بسته هنوز نرسیده ایران پیگیری کردی؟
آرام
25 تیر 91 5:22
سلام عزیزم تبریک میگم، انشاا... یه کوچولوی سالم و خوشگل بدنیا بیاری حالا دیگه حسابی مواظب ساینا جون و خودت و مسافر کوچولو باش خانومی.
پریسا مامان ساینا
30 تیر 91 22:28
نمیدونم چرا نظر میدم پاک میشه و نمیتونم ارسالش کنم خییییییییلی خوشحال شدم که یه دوست داره واسه ساینا جونم میاد ایشالا سالم و سلامت به دنیا بیاد
امیرحسین کوچولو و آبجی بزرگه
5 مرداد 91 15:59
سلام به به چه دخمل ناز و خوشگلی چقدر مو داری یکم به من بده من هنوز کچلم یعنی کم مو هستم وایـــــــــــــــــــــــــــــی مبارک باشه هنوز کومشولویی ولی داری خواهر میشی ایشالا نی نی به سلامت به دنیا بیاد ماهم منتظر نی نی جدید هستیم قراره به زودی دایی بشم
rozhan
6 مرداد 91 1:31
سلام وبلاگتون خیلی جالبه.پرنسس کوچولوتون هم خیلی خیلی نازه. یه سوال برام پیش اومد کجا زندگی می کنید؟در ضمن کرد هستید؟اگه اره کرد کجا؟؟
توتم
21 مرداد 91 13:43
وااااای مبارکه نی نی جدید عزیزم. خیلی خبر هیجان انگیزی بود. الان هم حتماایران هستید. حسابی خوش بگذره بهتون.
مامان ابوالفضل
27 مرداد 91 5:09
سلام عزیزم امیدوارم سفر خوبی داشته باشی ذوق کردم بابت نی نیه دیگه خدا حفظش کنه امیدوارم که دوران شیرینی و پشت سر بذاری بوسسسسسسسس
سارا(مامان امیر پارسا)
25 شهریور 91 1:41
سلام نرگس جونم خوبی عزیزم خیلی خیلی دلم واست تنگ شده بود شما که ما رو فراموش کردی انگاری و دیگه به نی نی سایت و کلوپ نمیای ولی من که خیلی دلم هواتو کرده بود تو اینترنت سرچ کردم و وبلاگ دخملتو دیدم هزار ماشاله به دخمل گلت وقتی دیدیم نوشتی داری میای ایران خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزم خوشحالم بالاخره از دلتنگی در اومدی ایشاله همیشه شاد باشی دخمل گلتو ببوس دوستدار شما سارا مامان امیرپارسا ی دنیا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان امیر پارسا
28 شهریور 91 23:03
سلامممممممممممممممممممممم نرگس جونم خوبی گلم ما رو حسابی فراموش کردی سارا مامان امیرپارسا از نی نی سایتم ی بار دیگه نظر گذاشتم انگاری نیومد خیلی خیلی خوشحالم تونستی بیای ایران ساینا جیگر رو ببوس خیلی خانم شده خدا حفظش کنه دلم واست خیلی تنگ شده بود بوس واسه خودت که ماهی و دخملت که خیلی جیگره ایشاله ایران بهت خوش بگذره
مامان ساینا
8 مهر 91 8:47
سلام عزیزم. خوبی؟ ایران خوش می گذره؟ معلومه کنار فامیل خوش می گذره دیگه. عسلم یکساله شدنت مبارک. انشاله همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم.