سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

سلام عزیز دل مامان

1390/3/7 12:04
نویسنده : نرسج
453 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من قربون اون قیافه خواستنی ات بشم   هزار تا سلام

مدتها است که می خواهم شروع کنم واست بنویسم اما یه ذره می ترسیدم

جونم واست بگه نی نی قبل شما من و بابا را تنها گذاشت

همش نگران بودم تو هم ممکن ما را تنها بذاری

مامان قربونت  بره الان 20 هفته و 5 روز که تو شیکم مامان هستی

حدود 1 هفته است هر دقیقه اعلام حضور می کنی 

دیروز واسه اولین بار وقتی بابا دستش را گذاشت رو شیکم من تو یه دفعه دست بابا را فشار دادی و بابا کلی ذوق کرد

عسل مامان امروز به من و بابا گفتن شما دختر خانم هستی

بابا کلی ذوق داشت و با اینکه باید می رفت سر کار به اصرار با هم رفتیم و اولین لباست را خریدیم

گل مامان از این به بعد سعی می کنم بیام اینجا و برات بنویسم

الان هم واست عکس اولین لباست را می ذارم 

قر بونت برم من  عاشقتم اولین خرید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ابوالفضل
7 خرداد 90 12:43
تولد وبلاگت مبارک گل دختر خانومی
مریم
8 خرداد 90 16:51
سلام من مریم هستم دوست لوتوس از بچه های کلوپ مامانای مهر90 آدرس وبلاگ نی نی تو دیدم اگر موافقی لینک نی نی ها رو با هم تبادل کنیم
.شقایق
8 خرداد 90 17:24
ای جانم چه لباسه نازی. شقایق
gole mina
8 خرداد 90 18:49
مصی
23 تیر 90 14:59
سلام امیدوارم دختر کوچولوی نازت به سلامتی به دنیا بیادواز داشتنش لذت ببرید
مصی
23 تیر 90 15:05
سلام.امیدوارم دختر نازتون به سلامتی به دنیا بیاد واز داشتنش لذت ببرید