سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

بیمارستان

1390/7/8 5:05
نویسنده : نرسج
895 بازدید
اشتراک گذاری

الان 23 ساعت که توی بیمارستانیمgirl_hide.gif

خدا را شکر تمام مدت بابا پیشم بود

اینترنت اینجا هست و پرسنل بیمارستان با محبت هستن و خیلی توجه می کنندgive_heart.gif

تقریبا تا 3 ساعت دیگه مشخص می شه که موندگاریم یا میشه بریم خونه تا 12 مهر

دیشب توی سونوگرافی وزن شما را 3700 اعلام کردن

وای ی ی ی ی مامانی ترسیدم

از یه طرف همه می گن خوبه , نی نی سالمه و درشت ازیه طرف من همش به فکر خودم هستم

ههههههه.... یه ذره ترسیدم

همه چی را حسابی چک کردن و شما صحیح و سالم هستی

امروز از یه عالمه جا ملاقاتی داشتیم

هدی و میثاق و خانم معلم و یه خانم اسمش فرزانه بود

مامان گلی زنگ زدن و دایی نوید کلا آنلاین نشستن

بابا هم هر 5 دقیقه چه خواب باشه و چه بیدار می گه همه چی خوبه؟چیزی نمی خوای؟ساینا خوبه؟

آره عزیز دلم همه چی آمادست که بیایی خونه

هر وقت خواستی بیا و قدمت را بذار روی چشم ما

دوست دارم با بند بند وجودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
9 مهر 90 14:31
سلام سلام صد تا سلام خیلی خوشحالم منتظرم حسابی ماشاالله دخمله تپل مپلی میشه
مامان آريا
10 مهر 90 9:49