سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

عسلی

1390/9/8 0:13
نویسنده : نرسج
454 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان روز به روز داری خواستنی تر و زیباتر می شی

تعداد صداهایی که از خودت در میاری بیشتر شده و همش در حال خندیدن هستی 

وقتی آهنگ شاد می زارم کلی ذوق می کنی و به رقصیدن من می خندی

21 نوامبر واسه اولین بار ناخنهات کوتاه شد منم این کار را نکردم چون می ترسیدم خاله طاهره این کار را کرد واستون.

راستی جونم واست بگه تا قبل از این انگشت نمی خوردی و هر دوتا دستت را می کردی دهنت اما دیشب واسه اولین بار به کمک بابا انگشت شستت را مکیدی

قربونت برم من

فردا روز واکسنت و من کلی دلهره دارم

خدا کنه یه وقتی تب نکنی

دوست دارم شیرین عسل

n

b

d

s

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
8 آذر 90 10:43
ای جانم نانازی امیدوارم واکسن زدنت درد نداشته باشه بوسسسسسسسسسسسسس
مامان آريا
8 آذر 90 11:28
جيگر خاله قربونت برم كه اينقدر تو خواستني هستي
مریم مامان پندار
8 آذر 90 11:45
نترس گلم وقتی میخوای ببری اش 10تا قطره استامینوفن بده بعد واکسن هم خودشون میگن 4ساعت یکبار باید بدی تا فردا صبحش. درد واکسن تا ظهره اما شب تب میکنه تا صبح بالا سرش باش که دمای بدنش بالا نره با دستمال مرطوب حرارت گردن و پیشونی اش رو بگیر از طرف من ببوس این دخمل دوماهه رو
مامان طاها
12 آذر 90 9:21
هزار ماشاالله چشم نخوری خاله جوون. خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم.