سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

واکسن 4 ماهگی

1390/11/13 21:11
نویسنده : نرسج
588 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس مامان

2 روز پیش رفتیم واکسن زدیم 

قربون دختر شجاعم برم من , که این همه شجاع بودی

این دو روزه یه کوچولو تب داشتی و ناله می کردی اما الان خوب خوب هستی

وزنت 7 کیلو 150 گرم بود 

الان 1 هفته می شه که پاهات را محکم می گیری و می خوای بکنی تو دهنت

هر کاری می کنم  مخندی و از خنده غش می کنی

قربون چشات برم من که هر جا می رم دنبال من چشات می چرخه

وقتی بغل بابا هستی حسابی کیف می کنی و همش می خندی

دیوونتم مامانم

اینم از عکس شما در مطب دکتر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان آريا
15 بهمن 90 15:21
عزيزم قربونت برم كه اينقدر جيگر و خواستني شدي
مامان ستایش
16 بهمن 90 7:45
سلام عزیزم 4 ماهگی گل دخترت مبارک عزیزم منتظر حضور گرمت و تبادل لینک هستم
توتم
16 بهمن 90 10:27
آخه قلمبه قشنگ تو انقدر خوش تیپ رفتی واکسن بزنی چجوری دلشون اومد به اون رون کپلت که از دامنت بیرونه واکسن بزنن.
مریم مامان پندار
17 بهمن 90 12:14
آفرین به این دختر شجاع ماشالله هزار ماشالله دختر ناز الهی همیشه سالم و خندون باشی میبوسمت از این راه دور این عکس خوشگلارو میزاری من غش میکنماااا
معصومه مامان سهند
18 بهمن 90 11:28
وای ماشاالله به این دختر ناز و خوشگل و البته تپلییییییییییییییییییییی
نسیم
20 بهمن 90 17:18
الهی قربون این شکلت برم که رفتی با شجاعت واکسن زدی عروسـک ...
مامان ابوالفضل
21 بهمن 90 16:52
آفرین دختر شجاع چهار ماهگیت با تاخیر مبارکککککککککککک
khale shahla
27 بهمن 90 10:49
salam khoshgelam man kheili vaghte inja nayomadam chon az jaye dige axa filmato mibinam barat ye chizaei minevsam ishalla ke bozorg shodi mibinishon rooz shomari mikonam zodtar biyam bebinamet on loopaye khoshgeleto beboosamt