سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

روز پدر

1390/3/27 9:44
نویسنده : نرسج
436 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

امروز بعد از سه هفته بازم وقت دکتر بود و اونجا صدای قلبت را دوباره شنیدیم

یه اتفاق جالب این بود که امروز بابا یی دستش را گذاشت رو شیکم من و ازت گله کرد که چرا دیگه دستش را فشار نمیدی به دفعه تکون خوردی و با با کلی ذوق کرد

بنا به دستور شما هدیه بابا را آماده کردم به همراه گل و نامه شما واسه بابا جونی

حالا هم منتظریم که بابا بیاد خونه

خدا کنه قبل اینکه من و شما خوابمون ببره بابا بیاد خونه

اینم عکس کادوی شما

هدیه روز پدر

 

یه دنیا دوست دارم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
27 خرداد 90 19:22
الهییییییییییییییییییی همه ی مامانا مثل همن با صدای ضربان قلب کوچولوشون کلی ذوق می کنن امیدورام که خوش باشین دوست دارم لینکت کنم البته با اجازه
مریم مامان پینگیل
20 تیر 90 16:08
سلام خوبی؟ چرا مطلب جدید نمیذاری منتظریم به پینگیل سر بزن نظر یادت نره کل یمطلب گذاشتم منتظرم