سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

توت فرنگی

1390/5/28 3:22
نویسنده : نرسج
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام توت فرنگی خوشگل مامان

امروز سومین روز مرخصی من از کار

دیروز با کمک خاله هدا اتاق را تقریبا مرتب کردیم واسه شما

بابایی 24 ساعت کار میکنه 24 ساعت خونه 

همش سر کار 

خیلی واسه بابا نگرانم ,میدونم خسته اس اما به روی خودش نمیاره

امروز رفته واسه شما یه دامن خریده و کلی هم ذوقش را داره و همش تعریف میکنه

ایشاال... فردا صبح بیاد دامن را منم می بینم 

فکر کنم فردا صبح که بابایی اومد و استراحت کرد میریم که تخت شما را بخریم

الهی قربون دخترم برم من

کاشکی این روزها هم زود بگذرن و شما زود زود بیایین بغل ما

دوست داریم عزیزم

بووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ترمه و مامانش
3 آذر 90 16:18
قدمت به دنیا مبارک باشه من لینکت کردم عزیزم و اینو بگم که لزومی نداره از طرف شما هم این اتفاق بیافته اعلام کردم که به نوعی اجازه گرفته باشم