سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

هفته 35

1390/6/13 14:18
نویسنده : نرسج
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نمکدون مامان

دخمل گلی وارد 35 هفتگی شدیم

این روزا کلا خوابم بهم ریخته و بیدار میشم واسه دستشوییو خیلی زود خسته میشم همش گشنم می شه و می خورم

شما هم حسابی واسه من و بابا دلبری می کنی و از این طرف به اون طرف می ری

ای کاش زود زود این روزا بگذره و شما بیایی بغل ما

خیلی دوست دارم مامانی و بیصبرانه منتظرتم

مواظب خودت باش دختر عسلیI love you smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ساینا جون
14 شهریور 90 17:01
سلام من هم مامان ساینا هستم و از اینکه اسم زیبا و پر ابهت را برای هدیه زیبای خداوند انتخاب کردی خوشحالم از سایت نینی سایت سراغ وبلاگتان امدم ئ ناخدااگاه خاطرات خوب 2 سال پیش زنده شد امیدوارم به سلامتی ساینا خانم به دنیا بیاد وشادی وجودش را از نزدیک حس کنید شما کجا هستید؟اگر کمکی خواستید بفرمایید







به به یه مامان ساینا دیگه
مرسی که به ما سر زدی
من آمریکا هستم ایالت آریزونا
واسمون دعا کنیییید لطفا
moonlight
14 شهریور 90 17:13
مرسی از محبتات
خدا انشاءاله دختر نازت رو برات حفظ کنه


مرسی عزیزم که به ما سر زدی :-X
مامان ابوالفضل
14 شهریور 90 19:49
سلام سلام سلام سی و پنج هفتگیت مبارک عزیزم ساینا جون خیلی خوشحالم برات که داری هر چی زودتر میای بغل مامان و بابایی همیشه شاد باشین به سلامتی بدنیا بیای