سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

هفته 36

1390/6/21 3:50
نویسنده : نرسج
393 بازدید
اشتراک گذاری

گل گلی animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

همه کس ماماااااان

امروز 36 هفته شدیم

دیگه شما همه چیتون کامل شده و فقط این روزها  در حال وزن گیری هستین

منم احساس می کنم خیلی زشت شدم و چاق

اما همش می رم و تو آینه شیکمم را نیگا  میکنم 

جونم واست بگه تو این هفته که گذشت مجبور شدم برم پیش دکتر و اونجا فهمیدم که دهانه رحم 2 سانت باز شده و ممکن هر لحظه شما به دنیا بیایی

انقباظات منم یه ذره شروع شده و یه ذره هم می ترسم آخه اکثرا تنها هستم و بابایی سر کارهcrying smileys for orkut, myspace, facebook

هرروز کلی زنگ داریم از همه جای دنیا

عمه هات از اروپا و اینگلیس و ایران , مامان بزرگها از ایران , دایی از اروپا و خالت از ایران , پدر بزرگها از ایران و دوستای گلمون از همه جا .

همه منتظرت هستن.animated smiley faces for orkut, myspace, facebook

مامانی مواظب خودت باش و مواظب منم باش 

یه دنیا دوست دارم جینگیل خوشگل

you are beautiful smiley for orkut, myspace, facebook

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
22 شهریور 90 13:31
سلام سلام سلام 36 هفتگی مبارک سالم بیای و به موقع می دونم خیلی سخته وقتی می بینی چاق و زشت شدی، ولی ارزششو داره، بعد از زایمان همه چیز برمیگرده به حالت قبل امیدوارم هر چه زودتر ساینا جون و در آغوش گرمت بگیری و طعم اصلی و شیرین زندگی و تجربه کنی