سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

37 هفته و 3 روز

1390/6/30 8:34
نویسنده : نرسج
571 بازدید
اشتراک گذاری

نمکدون مامان سلاااااااام

الهی قربون قد و هیکلت بشم منgive_heart.gif

فردا قرار برم کلاس واسه نفس کشیدن واسه و قتی شما میخوای به دنیا بیایی

دقیقا 2 هفته مونده به اومدن شما

البته اگه خودت زودتر نیایی 14روز دیگه میپری بغل من و بابایی

دخملی تکوناتون خیلی کم شده اما دکتر گفت که طبیعیهشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

همش وسایلت را گرد گیری می کنم و روزی هزار بار شما را توی اونها تصور می کنم

تا سرم را میزارم روی متکا خوابت را می بینم 

بابایی هم دیشب خواب شما را دیده بود

مامانی مواظب خودت و خودم باش و حسابی قوی شو

دوست دارم پرنسسشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آريا
29 شهریور 90 14:29
عزيزم اميدوارم ني ني خوشملت صحيح و سالم بدنيا بياد و توي بغلش بگيري و پر بشي از عشق مادري لينكتون كردم
بابای مهرسا
29 شهریور 90 22:22
سلام...ممنون که به وب من اومدید خوشحال شدم...امیدوارم نی نی شما صحیح و سالم به دنیا بیاد....با اجازه لینکتون میکنم
paris
30 شهریور 90 17:21
سلام اسم دخمل من هم سایناست ولی از ساینای شما بزرگتره دخمل من الان توی پنج ماهگیه ساینا خانوم ما که یک ماه زودتر به دنیا اومد ایشالله ساینای شما سر وقت به دنیا بیاد به وبلاگ دخمل من هم سر بزن خوشحال میشم
مامان ابوالفضل
1 مهر 90 12:19
سلام عزیزم 37 هفتگی و 3 روزگیت مبارک داری به روز موعود میلاد نزدیک میشیم چه کیفی میده
الهه
2 مهر 90 16:43
سلام. ایشالا ساینا جون صحیح و سالم دنیا بیاد و دل مامان و باباش رو شاد کنه