سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

هفته 38

1390/7/3 12:53
نویسنده : نرسج
409 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من قربونتون بشم

سلاااااااااااااااااام

وارد هفته 38 شدیم ....  هوراااا......

خیلی هیجان انگیزه,تا روزی که  دکتر تاریخ داره 9 روز مونده

4 اکتبر(12 مهر) 7 صبح بیمارستان bannerhealth 

وای خیلی اضطراب دارم اما کلی خودم را زدم به کوچه علی چپ و فقط منتظر اومدن شما هستم

الهی قربون شما برم من که این روزا تکوناتون اساسی شده و با هر ضربه من 1 متر می پرم هوا

دختر قدرتمند من , کوتاه بیا و یه ذره ظریفتر لگد بزن لطفا

می میرم واست مامانی 

دیگه شمارش معکوس شروع شدهو بی  صبرانه منتظرتیم

عاشقتم دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بابای مهرسا
3 مهر 90 17:47
به سلامتی انشالله مهرسا به خونه خوش امدی
مامان ابوالفضل
4 مهر 90 17:20
هوراااااااااااااااااااا سلام مبارکه مبارک ورودبه هفته 38 مبارک این ساینا خانوم گل ما قراره متولد کجا باشه؟ ما رو بی خبر نذاریا منتظر عکسهای ساینا جون هستیم امیدوارم یه زایمان راحت و به موقع داشته باشی
مامان آريا
5 مهر 90 15:32
هورا هورا ني نيمون داره مياد به سلامتي مبارك باشه عزيزم اميدوارم زايمان راحت داشته باشي و هم خودت هم دخملت صحيح و سالم باشين