سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

4 روز تا سه ما هگی

1390/10/6 5:45
نویسنده : نرسج
502 بازدید
اشتراک گذاری

گل گل مامان سلام دوباره

منو ببخش دیر اومدم 

صبح ها که سر کارم و وقتی میام خونه همه وقتم با شما می گذره

دخملی تعداد صداهایی که از خودت در میاری زیاد شده و همش با خودت صحبت می کنی

وقتی بیدار می شی کل بدنت را کش میاری و حسابی خودت را می کشی البته این عادت را از روز اول تولدت داشتی

گ

شبا ساعت 10 می خوابی یه سره تا 8-9 بعدش هم شیر می خوری تا 11 و دیگه بیداری تا شب و دوباره تا 10 شب. این وسطها یه خواب خرگوشی به بدن می زنی البته

هر شب می ریم حموم و کلی واسه خودت تفریح می کنی.

همش می خندی و کلی قهقهه میزنی و باذوق همراه موزیک دست و پا می زنی

وقتی می ریم بیرون عاشق نور ها هستی و زل می زنی

شب یلدا تنها بودیم آخه بابا تا ساعت 2 صبح سر کار بود

ی

شب کریسمس هم تنها بودیم 

ک

خودم و خودت اما کلی با هم رقصیدیم

عاشق ماهیهای آکواریوم هستی و همش نیگاشون می کنی و باهاشون حرف می زنی 

وقتی باهات حرف می زنم زل میزنی بهم و بادقت گوش میدی

قربونت برم من که همه جوره دل من و بابا را واسه خودت کردی 

تا از سر کار بیام خونه واسم 100000000 سال میگذره

همش خنده هات جلو چشام

دوست دارم پرنسس

 

م

س

ا

 

ک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ترمه
10 دی 90 15:37
عزیزم کریسمستون و همینطور یلداتون که گذشت مبارک باشه امیدوارم سال نو بهترین های بیشتری براتون باشه .. این عسلتو ببوس از طرف من تپلیش و نوع نگاهش عین ترمه هست از بس همه بچه ها مثل همند مثل همیشه لباسهات هم خوشگلند باز هم بوس