سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

گل خونه

1390/10/9 10:35
نویسنده : نرسج
507 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

یکی یه دونه

شکر شکرپاش

هزار تا سلام

امروز اومدم بهت بگم شما هر روز شیرینتر از دیروز می شی

اومدم بهت بگم هر ساعت خدا را شکر میکنم که تو را به ما داد

اومدم بهت بگم هر دقیقه به خودم می گم چرا زودتر دعوتت نکردیم که بیایی پیشمون

اومدم بهت بگم توی یه ثانیه همه ی لحظات ما را مال خودت کردی

امروز اولین پوشک سایز دو را استفاده کردیم

دخملی الان 1 هفته است که اشیا را واسه مدت کوتاهی می گیری دستت و تکون می دی اما هر دفعه خواستم شکار لحظه کنم نشده

وقتی می ذارمت روی زمین به قول بابا عین پرگار دور خودت می چرخی

دیروز وقتی دمر گذاشتمت خودت را یه کوچولو با دست و پا کشیدی جلو

با یه علاقه خاص هر دو تا دستت را می کنی تو دهنت و حسابی مک میزنی و همه جای صورتت راا خیس می کنی

تازگیها کلی صحبت می کنی همه صوتها را به هم می چسبونی و 2-3 دقیقه فقط می گی

امروز بعد از 25 ساعت که بابا از سر کار اومد خونه تا در را واسش باز کردیم کلی ذوق کردی و جیغ زدی و حرف زدی بابایی از ذوقش گریه اش گرفت و باورش نمی شد که شما اینطوری می کنی

خبر خوب اینه که من فردا را تعطیل کردم و از فردا تا دوشنبه با هم هستیم 

کلی با هم می ریم خرید و بیرون و بازی و.....

مامانی دیوونه وار دوست دارم و می پرستمت

بووووووووووووووووووووووووس واسه دست و پای تپلت,

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آريا
10 دی 90 11:02
قربون دست و پاي تپلت جيگر خاله كه روز به روز ماه تر از ديروز مي شي