سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

خنده هات عشق را تو خونه 1000 برابر کرده

1390/10/17 9:48
نویسنده : نرسج
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

الان 96 روز که اومدی پیش ما

باورم نمیشه روزا اینقد زود گذشتن

1هفته می شه که همه چی را بادست می گیری و می کنی تو دهنت 

هردو تا دستت هم که مدام تو دهنت و حسابی آب دهنت همه جا را نوچ می کنه(آخه آب دهنتون عسله)s

 

امروز واسه اولین بار خنده هات صدا داشت و حسابی همش می خندیدی 

هر روز با کارای جدیدت حسابی مامان و بابا را شارژ می کنی واسه ادامه زندگی در کنار تو

تا قبل اینکه به دنیا بیایی همش می گفتم وقتی 50 سالم شد دیگه بمیرم آخه نمی خواستم پیر و زمین گیر شم

اما الان می خوام خدا بهم عمری بده که همش نیگات کنم همش حست کنم

ساینا روزی 1000 بار خدا را شکر می کنم و سجده شکر به جا میارم که تو پیش مایی

دخترم دوست دارم 

وااااای هنوز بعضی وقتها باورم نمیشه مامان شدم

عاشقتم عسل مامان

 

s

 

 l

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مریم مامان پندار
20 دی 90 19:56
میبینم مامانت ایده منو گذاشته برا نظر های وبت خاله جون . خوشحال شدم مبارکه عزیز سرلاک خور شدنش میگم زود نیست برا سرلاک دادن ؟ اینجا میگن از 6 ماهگی بدین
نرگس مامان ساینا
22 دی 90 11:50
ماشاله به این دخمل ناززززززز قربون لپاش برممممممم
بابای مهرسا
23 دی 90 12:31
هزار ماشالله هزار ماشالله لبتون خندون
بابای مهرسا
23 دی 90 12:31
╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬..* سلاااااااااااااااااااااااام * ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ * خوبــــــــــی دوست عزیز * ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬...*......آپـــــــــــــــــــــــــــم........* ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬♥´¨) ........* ........* ........*
توتم
28 دی 90 10:38
خنده بلندت مبارک نی نی نازی. ایشالا همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه تپلی خانومی
مریم مامان پندار
30 دی 90 11:46
سلپاینا جونم ایران نمیای ؟ کاش بیای ببینمت عزیزم عسلاتو برا ما هم نگه دار زنبور کوچولو
مریم مامان پندار
30 دی 90 11:47
ساینا جون ایران نمیای؟ کاش میومدی تا ببینمت یه ذره از اون عسل ها برا ما هم نگه دار زنبور کوچولوی من
یه دختر تنها
30 دی 90 22:42
چه مامان مهربونی!من مامانی ندارم برام از این کارا کنه چون توی بچگی از دستش دادم...خدا حفظش کنه براتون...چشمای خیلی ناز نداره
سمیرا مامان ترنم
21 فروردین 91 15:39
ماشالله چه خانومی شده...........بوووووووووووووس