سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

3ماهگی

1390/10/11 11:34
نویسنده : نرسج
935 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم شما امروز 3 ماهه شدین

مبارک باشه عزیزم

امروز واستون یه بسته رسید از لندن از طرف عمه سیمین واسه سال نو و کریسمس که همش لباسهای خوشگل خوشگل بود

ل

و خبر مهمتر اینکه امروز شما کم کم شروع کردی به خوردن سرلاک برنج و آبمیوه

ث

ب

قربون چشات برم من که امروز هر وری می رفتم فقط منو نیگاه می کردی

گلم ایشاال... جشن سی سالگی ات را در کنارت باشم 

دوست دارم عزیزم

ر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بابای مهرسا
12 دی 90 10:33
مبارک باشه دست عمه سیمین هم درد نکنه لبتون خندون
توتم
13 دی 90 23:29
به به خشگل کپلی من سه ماهگی و غذا خوردنت مبارک. راستی چقدر زود شروع کردی غذارو. البته سیستم هر کشوری فرق داره ولی نمی دونستم از سه ماه هم شروع می کنن. ایشالا همیشه خوراکی های خوشمزه بخوری و حالشو ببری
مریم مامان پندار
26 دی 90 10:16
نرسج کجایی کم پیدایی سر بزن به ما ساینا به سرلاک خوردن عادت کرده؟ روزی چقدر میدی ؟ بیا وبلاگ پندار جواب بده بهم
مریم مامان پندار
30 دی 90 11:52
وا یوای لباساشو نگاه عروسککککککککککک
مریم مامان پندار
30 دی 90 11:53
ساینا جون پندر عسلی هم از این ماه شروع به خوردن حریره بادوم کرده قبلش بهش لعاب برنج و اب بادوم میدادم ان شالله ماه دیگه سرلاک خور میشه میدونی که تو ایران میگن از 6ماهگی سرلاک و اینا بدین اما من زودتر شروع کردم عزیزم