سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

قلمبه

1390/12/6 12:10
نویسنده : نرسج
576 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیکم قلمبه

واقعا نمیدونم چه جوری شروع کنم مامانی

همه لحظه هام با تو شکل گرفته و واقعا نفسهام به خاطر تو این جوری عمیقتر از قبل شده

دخملی شما این روزا به شدت عاشق دندون گیرت شدی و حسابی واسه خودت می کشی به لثه هات

د

4 روز پیش واسه اولین بار واسه ظرف شکلات که بغل دستت بود و من گذاشتم کنار بهونه گرفتی و می خواستی باهاشون بازی کنی

وای مامانی این یعنی کم کم باید یه سری چیزا را ازت دور کنم 

خطر ناک شدی آخه همه چی را میزاری تو دهنت 

دخملی من با یه خاله جدید تو نی نی سایت آشنا شدم به اسم خاله کژال اونم اینجاست با خونه ما 20 دقیقه فاصله داره

نی نی داره تو شیکمش ایشاال... نی نی تا آخر فروردین می خواد به دنیا بیاد

خاله کژال هم اینجا تنهاست

منم با یه فکر جانانه واسش مهمونی گرفتم (Baby shower) و دوستام را دعوت کردم که بیان و با او آشنا بشن

خیلی خوش گذشت و خاله کژال هم کلی شاد شد

اسم نی نی خاله کژال سام هستش و کلی شیطونه

اینم 2-3 تا عکس از مهمونی

ک

ک

ک

اینم از گزارش این دفعه مامانی 

دوست دارم دخترم

ی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان سامیار
6 اسفند 90 12:19
هزارماشالا سایناجون بزرگ شدی خاله اینم یه بوس ویه گل ازطرف سامیاربرای ساینا جونی
خاله محمدماني
6 اسفند 90 13:26
قربونت برم عزيزم . چه ني ني نازي براش اسفند دود كن چشم نخوره توپولي
مامان آريا
6 اسفند 90 15:40
الهي خاله قربونت براي خودت خانومي شدي ماشاالله خيلي هم خوشگل و پوپولي شدي ماماني صدقه يادت نره براي دخملمون بزاري
بابای مهرسا
6 اسفند 90 19:42
سلام ممنون از حضورتون ساینا جون خیلی خیلی ناز شدی هزار ماشالله
مامان ایلیا قند عسل
7 اسفند 90 1:00
عزیزم چقدر خوردنی شده ماشااله . خوش باشید همیشه ببوس این دخمل خوشگلتو
مامان ساینا
7 اسفند 90 15:03
هزار ماشاله به این خانم توپولی خوشگل.
kajal
8 اسفند 90 7:54
vaaiiiiiii nargesi hanooz too shokam fadat azizam koli khoshhal shodam choon kheil afsorde boodam kheili ehsase tanhaii mikardam azizam mer30 koli halo havo avaz kardi nemidoonam chi begam hesabi ghaflgiram kardi fadaye sayna joonam che khoshkeleeee azize delam booossssss
مامان ابوالفضل
8 اسفند 90 21:28
سلام سلام سلام دست مامانی درد نکنه چه جالب از نی نی سایت یه دوست به این نزدیکی پیدا کردی کار خدا
مریم مامان پندار
10 اسفند 90 17:48
ساینا گلم به داشتن همچین مامان مهربون و با ذوقی افتخار میکنه هزارتا بوس برای بهترین دوست از این راه دور عاشق تونم نرگس جونم
فاطمه (مامان آیلین)
23 اسفند 90 3:28
واااااااااااای عسل بخورمت تورو راستی مامان ساینا کوشولو مرسی که به ما سر زدی منم با اجازه شما رو لینک میکنم