سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

اولین سفر سه نفره

1390/12/16 11:54
نویسنده : نرسج
675 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااا.....

بعد 2 سال رفتیم یه سفر 

من و بابا و شما

سه تایی رفتیم کالیفرنیا خونه سمیه و دانیال و دیوین

مامانی این سالها من و بابا ترکیه بودیم و تو اون 3 سال  چند دفعه سفر رفتیم بعد از اونم اومدیم اینجا و همش کار و درس و وقت واسه هیچی نبود اما این سفر یه سفر واقعی بود

 

چون که:

با ماشین رفتیم و کلی تو راه خوش گذشت و شما هم شیر می خوردی و بازی میکردی و می خوابیدی و همش خندون بودی 

خیلی سفر خوبی بود  و خیلی خوش گذشت 

شما واسه اولین بار رفتی روی شنها و اقیانوس را دیدی

قربونت برم من که به همه می خندیدی 

کم کم داره عید می رسه و باید شروع کنم خونه تکونی را 

اولین عید پیش من و بابا هستی

دیوونتم مامان گلی

s

 

 

 

s

اینم از آقا دیوین 

ساینا و دیوین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ساینا
16 اسفند 90 21:58
وایی خاله جون حسابی بهت خوش گذشته ها. ساینا ها همه خوش اخلاقن. قربون لپات.
سمیرا مامان آنیتا
17 اسفند 90 10:32
وای خدا چه دختر عسلی دارین .. هزار ماشالا اسم برادرزاده منم ساینا ست از پای شنی اش خیلی خوشم اومد خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مریم مامان پندار
17 اسفند 90 13:24
سفر خوش گذشت؟ به مامان کمک کن خونه تکونی کنه ساینا جونم پندار یه عالمه عکس جدید گذاشته بهش سر بزن گلم