سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

بعد از 50 روز تاخیر ...

1391/8/1 10:15
نویسنده : نرسج
1,296 بازدید
اشتراک گذاری
دختر گل قشنگم
بعده ۳ ماه تاخیر برگشتم تا دوباره برات بنویسم
این ۳ ماه کلی‌ اتفاقات خوب و بد افتاد که بزرگترین و با شوکوهترین اون تولد شما بود
عزیز دل مامان
۵۰ روز که ایران بودیم که اصلا نمیتونم توصیف کنم که چه جوری گذشت عین برق و باد روزا و ساعتا گذشتن و ما برگشتیم
مامان بزرگا و بابا بزرگا باورشون نمی‌شد که تو ثمرهٔ عشق ۱۰ ساله ما را میبینن و همش از این بغل به اون بغل تو آسمون بودی
عمه‌ا از همه جا اومده بودن که کنار ما باشن عمه سیمین از لندن و عمه سامب از بلژیک اومده بود
خاله نارملا هر روز که از سر کار میومد یه چیزی واسه تو داشت و ....
خیلی‌ روزهای قشنگی‌ بودن حیف که زودی گذاشتن و برگشتیم همون جایی‌ که بودیم




از اومدنمون هنوز نگذشته بود و من سخت در فکر تدارک تولد شما بودم 
همه چی‌ آماده بود و کارتهای تولد از ۲ هفته قبل به دست دوستامون رسیده بود که متاسفانه عمو حمید یکی‌ از بهترین دوستای بابا که همیشه میگفت من پدر خوانده ساینا هستم ما را تنها گذشت و فوت کرد
الانم که اینو مینویسم باورم نمی‌شه
و خیلی‌ تورو دوست داشت و همیشه با عشق حتی اگه شده ۵ دقیقه میومد که تورو ببین و بغلت میکرد اما عمو حمید تنهامون گذشت و رفت
این یه شوک بود و هنوزنبودن عمو حمید باورمون نشده

به اصرار بابا که اعتقاد داشت اگه عمو حمید بودنمیزاشت تولد تو عقب بیفته ما مراسم را برگزار کردیم 
عمو حمید ازمون خواسته بود که تولد تو توی خونه ی اونا باشه که با نبودنش تولد ۱ سالگی شما را تو خونه خودمون گرفتیم
خیلی‌ روز خوبی‌ بود و حدود ۴۰ تا از دوستامون با نی نی هاشون اومدن خونمون و همشون کلی‌ زحمت کشیده بودن

امروز که اینا را مینویسم شما ۱ سال و 3 روز داری و داری تلاش میکنی‌ که تنهایی‌ راه بری 
واسه خودت بیصدا بازی‌ میکنی‌ و کلی‌ هم شیطونی 
از همه جا می‌خوای بری بالا 
مامانی‌ الان تو هفته ۱۸ هستش و تا ۲ هفته دیگه معلوم می‌شه شما خواهر داری یا برادر
مامان می‌خواد قول از این به بعد زودتر بید و واست بنویسه
دوست دارم پرنسس مامان


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان ساینا
13 مهر 91 9:29
سلام نرگس جون خوش اومدی متاسف شدم بابت مرگ ناگهانی عموی عزیزتون. تولدت مبارک عزیزدلم. انشاله سالهای سال کنار هم خوب و خوش باشید و نی نی جون هم سالم به دنیا بیاد.
مریم مامان پندار
13 مهر 91 18:53
رسیدن بخیر ما مردیم از نگرانی یه خبر میدادی تولدت مبارک ساینا عسلی نرگس جان نظر خصوصی میزارم بخون بعدا ببوس ساینا رو
مریم مامان پندار
13 مهر 91 18:59
ساینا عسل یادم رفت بنویسم خواهر شدنت مبارک عزیزم قربونت برم من مراقب خودت مامانی و نی نی باش
مریم مامان پندار
13 مهر 91 19:00
نرگسی کاش قبل اومدنت بهم خبر میدادی میخواستم بگم یه لباس گرم برا پندار بگیری آخه اون یادگاری قبلی که نرسید هیچوقت به دستمون
فاطمه (مامان آیلین)
15 مهر 91 12:18
سلام تسلیت میگم بهتون و تولد دختر خوشگلتون رو تبریک میگنم من همیشه بهتون سر میزنم و عاشق این دختر فینقیلیم و با اجازتون لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتین مارو لینک کنین .در ضمن نی نی دومتون هم مبارک باشه
پریسا مامان ساینا
15 مهر 91 14:04
اول از همه تولدت مبارک عسلم ایشالا 150 ساله بشی دوم از همه تسلیت میگم و متاسفم واسه عمو حمید روحشون شاد سوم از همه نرگس زودی بیا بگو نی نی پسره یا دختر هیجان دارم بدونم
امیرحسین و آبجی جون
15 مهر 91 15:40
سلام ساینا جون اول تولدت را تبریک میگم و امیدوارم که سالهای سال زیر سایه مامان و بابا و کنار خواهر یا برادر کوشولوت زندگی پر از شادی را داشته باشی ... امیرحسین هم تا چند وقت دیگه دایی میشه و امیدوارم بتونه با نی نی جدید خوب ارتباط برقرار کنه به خاطر رفتن عمو حمیدت هم تسلیت میگیم امیدواریم هرچی خاک اونه بقای عمر اطرافیان باشه....
ساینا کوچولو
3 دی 91 15:35
سلام ساینا جومم. اسم منم سایناست.اسم نی نی منم گلیه. میای با هم دوست بشیم؟چه فبلاگ ناناز خوشرنگی داری!!1