سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

سینه خیز

1391/2/10 11:53
نویسنده : نرسج
1,973 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااااااااای پرنسس سلااااااااااااام

شما سینه خیز می ری 

باورم نمیشه یه دفعه نیگات کردم دیدم بلهههههه دخترم سینه خیز می ره 

قربونت برم من عاشقتم 

گل گل مامان الان دیگه می تونی بدون تکیه دادن بشینی اما باید حواسم باشه که یه دفعه نری 

حروفی که به کار می بری بیشتر شده دٍدَدٍدَدٍدَ و س س س و ی ی ی و ک ک  ک 

همش واسه خودت آواز می خونی و حرف می زنی 

یه وقتهایی خیلی جدی تو چشام نیگاه می کنی و حسابی صحبت می کنی 

چند شب پیش فکر کنم خواب بد دیدی و بعد اینکه هوشیار شدی 5 دقیقه تمام با دقت و جدیت واسم حرف زدی و تو بغلم خوابت برد

دلبر مامان دیوونتم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان پارمیس
10 اردیبهشت 91 22:10
سلام عزیزم چقدر چهره معصوم وزیبایی داری اسمت هم که یه اسم اصیل ایرانیه وباید بعدها از بابا ومامانت بابت انتخاب این نام زیبا قدردانی کنی با اجازتون لینکتون کردم
مریم مامان پندار
11 اردیبهشت 91 0:01
مبارک باشه عزیزم راستی عروسکش هم نازه خیلی مبارکه
مامان ساینا
11 اردیبهشت 91 8:30
مبارکهه سینه خیز رفتن خاله جون. الهی برای مامانش از خوابی که دیده بوده تعریف می کرده
مامان ابوالفضل
17 اردیبهشت 91 0:21
سینه خیز رفتنت مبارک عسلکم
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 15:42
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .