سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ساینا , عسل مامان و بابا

13روز مونده

1391/4/5 23:32
نویسنده : نرسج
1,278 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان

داریم میریم خونه

وای باورم نمیشه بلیط گرفتیم و به امید خدا 13 روز دیگه میریم ایران

هنوز باورم نمیشه و خیلی هیجان دارم و عین روزای آخر بارداری روزهای آخر نمیگذره

از شما بگم که دستات را میگیری این ور اونور و بلند میشی 

و هر جا ارداه کنی خودت تنهایی میشینی 

مامانم 7 روز دیگه باید بریم واکسن 9 ماهگی بزنیم 

یکی از دندون های بالا در اومده 

دوست دارم تفل مامااااااااااان

 

ساینا به ایران می رود

اینم از عکس شما در روز پدر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

فاطمه (مامان آیلین)
6 تیر 91 9:29
بلههههههههههههه میبینم که محجبه شدی ساینا جون ...بلههههههه اینجا ایرانه مواظب باش روسریت نیافته هاااااااااااا .ای قربون این دختر بامزه خوشمزه
فاطمه (مامان آیلین)
6 تیر 91 9:30
چه حس خوبی دارین الان سفر خوبی داشته باشین
آرام
8 تیر 91 5:47
سلام مامان ساینای عزیزم، خیلی خوشحال شدم که بالاخره به خواسته ات رسیدی و برنامه ایران اومدنت درست شد مواظب عروسک کوچولوی من هم باش و از طرف من اون لوپ های خوشگلش رو ببوس
مامان ساینا
8 تیر 91 17:58
آخ جون . چقدر عالی که جور شد. خوش بگذره. برای ساینا جووون و مامان نرگس
مامان دینا جون
8 تیر 91 18:41
تبریک میگم.خوشحالم که دارین میاین ایران پیش فک و فامیلاتون.
توتم
10 تیر 91 14:45
قربون اون روسریت برم ساینا جون. ولی هر کار کنی کلا خشگلا و خوردنی ها رو می گیرن. ایشالا به سلامتی بیاید و بهتون خوش بگذره. دوس دارم این ورا که پیدات شد گیرت بیارم و لپتو بکشم.
مامان ني ني ناز
10 تیر 91 16:10
سلام دوست خوبم ماشالله ساينا جون خيلي ماه شده از طرف من لطفا ببوسش اميدوارم ايران بهتون خوش بگذره
مامان ایلیا
14 تیر 91 16:06
خوشگل خانم خوش آمدی. امیدوارم بهتون خوش بگذره . دلم می خواد یه ماچ محکم از ران های این خوشگله بکنم . خیلی شیرین . نمکیه عزیزم
پریسا مامان ساینا
15 تیر 91 19:41
عزززززززززیززززم که داری میای سرزمین مادری ایشالا که به خودت و مامان نازت خوش بگذره تپلوی من
نیلوفرابی
18 تیر 91 12:37
سلام ساینا جون خیلی نازی دوست دارم
مامان ابوالفضل
18 تیر 91 15:49
سلامممممممممممم خیلی خوشحالم میان امیدوارم بهتون خوش بگذره